Kom godt i gang

CyberKlar er hurtigt at komme i gang med og nemt og sikkert at bruge.

Nem og sikker adgang til alle

Adgang til CyberKlar foregår igennem Unilogin. Login-løsningen giver høj sikkerhed og minimal administration for skolen.

Din skole kan købe et årligt abonnement her.

Opret en bruger på CyberKlar

For at komme i gang med cyber awareness træningen skal skolens medarbejdere oprettes som brugere på CyberKlar.

Brugeroprettelsen foregår igennem selvregistrering. Medarbejderen skal gå til www.CyberKlar.dk/loginside, logge ind med Unilogin og oprette sig med rolle (underviser, administrativt personale, teknisk personale eller leder) og e-mailadresse (til mailnotifikationer).

Når medarbejderen er oprettet i CyberKlar, kan medarbejderen efterfølgende logge ind med Unilogin og få adgang til sine rollebestemte lektioner.

CyberKlar giver besked

Skolens medarbejdere vil løbende få adgang til nye lektioner på CyberKlar. CyberKlar giver medarbejderen mailnotifikationer om både ufuldførte og nye lektioner hver 14. dag.

Følg med i medarbejdernes cyber awareness

Skolens administrator kan til hver en tid logge ind og trække rapporter over medarbejdernes aktivitet og resultater på CyberKlar.

Hvis skolen oplever tekniske problemer

Hvis skolens medarbejdere mod forventning skulle opleve tekniske problemer, kan skolen eller medarbejderen altid tage kontakt til vores support på support@ventures.dk.